Grattis Isabelle 18 år ♥

Idag fyller min allra bästa vän år, så detta är hennes dag! Skulle kunna skriva en hel uppsats om varför just Issa är så himla bra och underbar, men då hinner jag inte med hennes födelsedagsfirande ikväll, så det får bli en kortare version. 

Issa och jag är inte så lika, jag är ljus och hon är mörk. Hon hoppar och jag rider dressyr. Men det är det som gör att vi går så bra ihop, handen i handsken. Vi kompletterar alltid varandra, tillsammans blir vi en helhet, en oslagbar duo. För någonstans i alla dessa olikheter så är vi ändå lika, det är det som är så roligt. Vi har samma åsikter runt ridningen, i en grupp så håller vi alltid ihop med vad vi tycker, utan att ens ha frågat varandra innan. Vi bara vet. Det är så, en självklar vänskap som övervinner allt. 

Vi känner varandra så bra att det sällan behövs sägas något alls ibland och ändå har vi aldrig tråkigt i varandras sällskap. Aldrig känns det invant eller tråkigt mellan oss. Även om vi sågs dagen innan så har vi en hel massa att säga varandra när vi träffas! Har vi inte hörts av på en hel dag så är det något som känns konstigt, det blir så tomt. När vi rider ut tillsammans så är det verkligen aldrig tyst en minut ens, våra munnar går i ett och det är så himla mysigt. Samma sak gäller alla cykelturer till stallet, aldrig har så få haft så mycket att säga på så kort tid så möjligt!

Issa är en rolig person som vet vad hon vill och alltid ser till att komma dit. Jag beundrar hennes förmåga att tänka positivt i alla situationer! Issa har lärt mig massor, hon är en av mina förebilder i livet. Låter kanske konstigt att ha sin bästa kompis som förebild, men det har jag. Issa är snygg, smart och snäll på samma gång. Hon har en förmåga att lyckas med det hon tar sig för, är ödmjukoch hjälpsam. För mig är det självklart att hon är en människa som jag ser upp till. 

Jag älskar verkligen min bästa vän , och jag kommer alltid att finnas där för henne. Ur och skur, vått och torrt, kärlek och sorg, braceface or not. Alltid kommer jag att stå vid hennes sida, precis som hon gör vid min! I flera år har vi varit världens bästa vänner, oskiljaktiga. En vänskap som vår är sällsynt och jag är så himla glad att jag får uppleva den och dela den med just Issa!

Alla gånger vi skrattar åt konstiga saker, filmar fula klipp och sedan dör av skratt. Alla gånger vi fixar och donar med mockningen samtidigt som vi pladdrar om livets bekymmer. Vi har växt upp tillsammans, vår historia är så lång. Så långt tillbaka i tiden och vägen är nu en oändlig framtid, det som ligger framför oss. Jag är så lycklig och tacksam för allt vi har att minnas och dela. 

Så nu Isabelle så hoppas jag att du får en underbar dag med massa presenter! Vi ses ikväll när jag kommer och firar dig. Jag älskar dig alltid, alla dygnets timmar varje dag året runt! Allt vi har gjort, allt vi gör och allt vi kommer att göra ♥























Kommentarer
Postat av: JoffaJan

GRATTTTTIIIIIS IGEN ISABELLE!!! :D <3



Ni är så otroligt vackra och fina mina vänner!<3

2011-10-21 @ 12:28:47
Postat av: Anonym

Grattis Isabelle!

2011-10-21 @ 12:41:03
Postat av: Isabelle Carstensen

<3

2011-10-21 @ 17:58:35
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Grattis isabelle! HOppas du fick en toppendag :D

2011-10-21 @ 23:34:37
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: Nora

Grattis Isabell :)

2011-10-22 @ 09:40:39
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Grattis i efterskott, Isabelle :D

2011-11-01 @ 11:10:34
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback