Dagens planer

Kan förresten hälsa att Elisabeths lektion på Qarlos igår hade gått toppen, hon var nöjd. Så det var ju bra, Qarlos sköter sig och gör framsteg hela tiden! 

Idag så tar mamma hand om hästarna eftersom hon är ledig, tack för det! Jag kan alltså välja om jag hinner rida idag eller inte, Qarlos isf. Får se hur det blir, jag har en hel del skolarbete att göra.. En bok ska vara utläst till på måndag + ett prov samma dag. Vi måste även ta tag i Vendelas klippning. Min ponny börjar snarare likna en pälshög nu, så kan vi inte ha det. Om det inte blir av nu i helgen, vilket jag inte tror att det blir, så blir det iallafall nästa vecka tänkte jag, ska kolla upp det!

Min stjärna igår, innan ridpasset (rättade till schabraket sen, haha)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback