Visste ni att...?

Jag får panik om jag inte hinner borsta Arties man innan jag rider? Jag måste helt enkelt alltid dra igenom den med en piggborste, hur bråttom jag än har eller hur skitig resten av honom är. Även om själva manen är ren måste den borstas och fixas till. Detsamma gäller luggen på hästen. Haha kommer ihåg att det var ett (och jag tror det enda) krav som Freddi fick när hon skulle rida Artie utan att jag var där i stallet. Vet inte varför jag tycker just det är så viktigt, men tror att det är att jag tycker helhetsintrycket blir bättre av en fin man ;)

Har ni också några speciella måsten i stallet? Som ni verkligen måste göra? Vad i så fall? :D

Även om delar av hans man åker över till andra sidan måååste den fixas innan





Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste och måste vet jag inte, men jag och Tingeling har alltid en mysstund innan bettet kommer in i munnen. Och så ser jag alltid till att det inte finns halm eller spån i svansen...

2011-11-17 @ 07:57:30
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback