Tisdag 22 november

Visste ni att igår var det bara en månad kvar tills vi får jullov!? Hur skönt känns inte det då? Dock är det ju en hel del skolsaker som nationella prov osv som ska göras innan, men ändå skönt att det inte är allt för lång tid kvar.

Tyvärr har ju jag gått och sjukat ner mig nu. Freddi var ju sjuk förra veckan så kan ha fått hennes förkylning. Hostar och har ont i halsen, så igår fick Artie vila för att det inte ska bli värre. Kändes inte så bra att låta honom vila igen, men som sagt blir det inte bättre av att jag blir sjukare.

Ska försöka ta mig ett pass i dag i alla fall men klä mig riktigt varmt! Vill egentligen rida ut, känns som om det var evigheter sedan, men jag hatar verkligen att rida ut i mörkret. Tycker det är så läskigt och det känns som om hästarna ska gå omkull för man inte ser något. Men men, får se hur det blir och vart vi hamnar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback