Svar på fråga



Freddi svarar; Jag rider Qarlos varje dag nu ungefär. Enda undantaget är att Elisabeth, som äger honom, vill träna för Karin ibland. Brukat bli ungefär varannan vecka. Nu när jag inte har Vendela så kommer jag att ha tid att satsa mycket mer på honom! 

Förstår att det blev lite förvirrande att Karin red honom nu förra veckan, men det hade bara att göra med att jag sagt att jag inte hann. Eftersom jag visste att Vendela troligtvis skulle flytta (vilket hon ju också gjorde nu i måndags) så ville jag ha tid till bara henne under sista veckan tillsammans. Det beslutet är jag nöjd med. 

Fick höra på träningen igår av Daniel att jag "gjort ett jättejobb, att Qarlos är som en ny häst, och att vi verkligen gjort en utveckling". Fattar ni hur skönt det var att höra det, efter min utskällning på dressyr-träningen som jag skrev om för några veckor sen? Då sa jag att jag aldrig skulle rida Qarlos igen. Tur att jag ångrar mig fort och inte är så långsint.. ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback