Onsdag - jag mår bättre!

Tjobre! 

Idag så tänkte jag dra mig en liten repa till stallet. Känner mig betydligt bättre, men stannade hemma ändå. Ett typiskt drag jag har är att jag väldigt snabbt tröttnar på att vara sjuk. Igår var jag inte ens utanför huset, hur kul är det? Jag somnade halv 11 igår och vaknade 11 idag, trots att jag alltså inte gjort något alls! Tror att jag var helt slutkörd på alla plan, så denna lilla vila gör mig bara gott.

Qarlos ägare Elisabeth ska rida lektion för Karin på honom idag, tur är väl det, annars hade jag nog tagit mig ett pass oavsett om jag orkade eller inte! Tänkte flytta över honom till Vendelas box idag också. Han har ju stått i sjukboxen, med undantag för när en ridskolehäst fick fång, för då hamnade han i en spilta. Men nu har han alltså "en riktig" plats så att vi slipper att hela tiden vara beredda att flytta honom. Nu brydde inte han sig om att han hamnade på ridskole-sidan i en spilta, men ändå. 



Dessutom så har klubbmästerskapen (som skulle varit i helgen) blivit flyttade. Kommer att vara KM 11/12 istället! Passar mig bra, eftersom jag inte haft så bra ridmöjligheter på varken Bingo eller Qarlos denna vecka. Nu kan jag blicka framåt tills då istället och ge järnet! eftersom jag är sjuk nu så kan man ju hoppas på att jag inte är det då! 

Som vanligt så är jag så himla sugen på att tävla. Ska bli så roligt och jag ser verkligen fram emot det! Bingo och Qarlos får allt hänga med på noterna. Ska även bli spännande att se hur Qarlos ser ut i knoppar :D





Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

fiina hästar!

2011-11-16 @ 18:31:25
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Elise Vognild

åå vad bra att KM är flyttat!! :D jag kunde inte vara med nu i helgen, men gu vad bra att dom flyttade för då kan jag ju va med! :D

2011-11-16 @ 19:52:37
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

så lite så :D

2011-11-16 @ 20:21:34
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Elise Vognild

sv: Hahah, najs du! ;)



jaha, oj! då hade du ju vunnit oavsett, haha ;) men det ska bli kul, eftersom det inte gick så bra när jag startade LAn... och nu har jag tränat massa myckeee så jag hoppas det har gett lite resultat! :D

2011-11-16 @ 20:51:31
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Elise Vognild

sv: vi har alla olika åsikter...

visst var det bra att hon tog hem segern med en ridskole häst, men ingen vet det värsta..

vill inte att det ska bli värsta "konflikten" nu typ och att allt ska dras upp igen, för det vill jag verkligen inte ochdet är bara onödigt.

jag är nöjd, men jag tror nog allt att många skulle vara besvikna och känna som mig.. ;)



oj, det trodde jag inte! HAHA. tror dock inte det blir så iår ;) (att du kommer sist)



2011-11-16 @ 22:26:53
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Elise Vognild

sv: hahah, det får vi! ;D



kram!

2011-11-17 @ 06:42:18
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback