Nya vinterjackan






Haha, gud vad längesen man hade "egobild-i-spegeln"-period! Jag var värsta nybörjare, men dessa blev någorlunda okej, för att vara min lilla kamera!

Jackan (ni vet, min vinterjacka från Hööks som jag beställde för en vecka sen typ?) kom igår! Ligger mitt emellan XS o S, men tog S eftersom jag vill kunna ha en tröja under. Funderade ett tag på att byta till en XS. Päronen kom dock på att jackan ändå inte ät superduper-tjock, så att det kan vara bra att ha plats för en stor tröja eller två under om man nu ska rida på långritt i -18 grader liksom. 

Så jag behåller denna, tycker den sitter helt okej ändå. Skitsnygg stalljacka är den iaf, riktigt nöjd med den! Kostade 480 spänn efter 20% rabatt :D 

Jag och Vendela i härliga -20 i vintras.. ;)






Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg! Jag har L på en jacka (storlekarna var konstiga) men ändå. S var typ som xxxs och nu får jag plats med en tjock tröja under :) Det var främst armarna som var för tajta på mindre storlekar och då testade jag ändå med bara t-shirt och jag har faktiskt inte stora armar :p

Sen ska ju västen få plats under!

2011-11-21 @ 13:10:29
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Snygg :)



Lyckos dig att jackan kom så fort, i förrgår beställde jag tre saker från Hööks, bland annat ludd som jag tänkte att Grinde kunde ha nu, vill så gärna ha det NU liksom.

Igår fick jag reda på att jag kommer få hem allt i FEBRUARI!!!!!! Nästa år :( det suger och jag hoppas innerligt att Hööks skrev fel!

2011-11-21 @ 13:22:06
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Anna S

Snygg :)

2011-11-22 @ 08:51:07
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback