Nationellt prov

Idag ska jag skriva ett nationellt prov i Svenska B hela dagen. Provet håller på i fem timmar, så kommer antagligen vara ganska slut efter skoldagen! Men det ska bli skönt att få det gjort, min klass valde nämligen att ha det i höst istället för i vår då vi redan har tre andra nationella prov då. Hade min muntliga del i tisdags, så efter det här är jag alltså klar med nationella proven i svenska!

Som tur är har jag några timmar att vila upp mig på efter jag slutat tills träningen ikväll som jag har för Daniel. Tror den börjar halv 8, så borde som sagt hinna få tillbaka lite energi tills dess. Ett så här långt prov brukar verkligen ta på krafterna, får se om jag laddar upp med någon Cola eller så!

Jag och Viktoria här om dagen i skolan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback