Lördag

Mamma fick ponny-abstinens vid tanken på Vendelas mathinkar (vi måste ta hem dom) så hon åkte ut till Kristina för att hjälpa till med hennes ponnyer. Hon lovade att klappa på Bingo från mig, imorgon så kommer Kristina in med honom till Trolldal så då ska jag rida ett pass honom. 

Saknar också Vendela, men den riktiga saknaden har inte riktigt hunnit infinna sig ännu. Det har gått såpass kort tid att det känns som att hon kommer att komma tillbaka snart, att jag bara lånat ut henne en vecka eller så. Men det känns bra än så länge, jag tror att hon blir väl omhändertagen, det har jag ju skrivit en miljard gånger nu. Annars hade jag ju inte sålt henne. Men ändå, ni som sålt en häst förstår nog känslan! Vill så gärna ringa varje dag och kolla om det gått bra att rida, hur hon skött sig osv, men eftersom det inte är min häst längre så kan jag ju inte göra så ;) Får snällt vänta på en rapport helt enkelt!

Vad gäller dagens ridning så vet jag inte riktigt ännu, Qarlos gick jättebra på båda träningarna iaf! Så han ska antingen få sig en uteritt, skrittur eller vilodag. Inte för hårt eller fort fram nu. Om han skrittar eller vilar så kan jag rida ut imorgon antagligen. Får se hur jag gör, det är jättefint väder ute idag iaf! :D 

Mini-bild på mig och Qarlos från hoppträningen i torsdags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback