Gårdagens + lite annat

Igår så red jag Vendela i ridhuset och skrittade ut på Qarlos. I skogen fick vi sällskap av Issa och Artie. Qarlos är ganska mörkrädd, han blir spänd och hoppar till om han ser något läskigt monster. Att det är stenar och skyltar har han ingen aning om. Men han försöker inte vända eller sticka iväg någonstans så det är ingen fara! :) 

Det blev förresten ändrade planer när det gäller Bingo. Ingen ridning på honom imorgon, men eventuellt på fredag istället. Kanske även att jag ska rida honom på lördag också, vi får se hur det blir. 

Idag så ska Karin rida Qarlos, eftersom jag inte har så mycket tid denna vecka och prioriterar Vendela då. Får se vad jag hittar på med henne idag! 

Bingo




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vendela har namnsdag idag hihi ;) Så grattis :)

2011-11-08 @ 17:02:00
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback