Frågor till er läsare

Hej kära blogg! 

Som ni märker så räcker inte min tid till att blogga, jag har för många järn i elden helt enkelt. Hade typ en miljard nya händelser på fb osv, ett tecken på att man inte sitter vid datorn som man brukar ;) Har varit i stugan med Gustav, sovit hos Issa, jobbat i stallet, haft hästarna att rida och ta hand om osv. Har nog varit hemma i mitt hus totalt två timmar sedan jag kom hem från Belgien haha!

Jag tänkte passa på att fråga er som läser några saker, ni gör det bättre både för er själva och för oss om ni svarar, detta orkar ni, det vet jag! 

1. Varför läser du bloggen Tävlingsduon? 
2. Vad tycker du är bra med bloggen? 
3. Vad tycker du är mindre bra (vad formellt det där blev, vi tar något i min stil i stället!) Finns det något på bloggen som suger, som du vill att vi ska fatta att det måste bli bättre NU PÅ EN GÅNG? 
4. Vad tycker du är det allra, allra superbästa med just våran blogg? 

Pallar ni inte svara på alla så kan ni väl iallafall svara på fråga 1 och 3? :D 





Kommentarer
Postat av: Jessica

1. För att den drivs av två riktigt grymma tjejer!

2. Om jag ska vara ärlig, allt. Eran uppdatering är bra, ni skriver om roliga saker och på ett bra sätt. Era designer är snygga. ni skriver inte typ heeesten istället för hästen och så, och om ni gör det så är det inte ofta, och då gör det ju de kul! Ni är mogna men ändå så omogna!

3. Just nu suger verkligen uppdateringen, men det vet ni ju själva. Sen tycker jag att ni borde skriva mer ridövningar i dressyr.

4. Att man får vara med i eran vardag. Kolik eller kvarka tycker jag är kul! Sen äääääälskar jag era roliga videos som kommer upp nu och då! Jag hejar på er!

2011-11-05 @ 19:50:45
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: Ellen S

1. För att ni skriver bra, intressanta och detaljerade inlägg!

2. Att det är varierande, designen, innehållet :)

3. Hm, svår fråga... kanske lite fler nya bilder ibland ;)

4. Kolik och kvarka var en jätterolig ide, och så just åsiktsinläggen!

2011-11-05 @ 22:02:31
URL: http://lnsjogren.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare!

Jag läser för att jag ÄLKSAR er! <3

2011-11-05 @ 22:30:34
Postat av: Jenny

Tar det i plus och minusform istället!

+ Enkel, stilren design.

+ Snygga bilder och filmer med någorlunda kvalitet, och båda kommer ganska ofta.

+ Snygga outfits och prylar, speciellt Issas!

+ Duktiga på att rida och vettigt hästtänk vilket gör bloggen trevlig att läsa.

+ Bra språk och genomtänkta inlägg, inget flum och fläng!

+ KOLIK OCH KVARKA, älskar det! Väldigt nytänkande, har aldrig sett det på någon annan blogg, varken hästblogg eller annan.

+ Att det står lite om ert vardagsliv, men att det hålls på en rimlig nivå och inte tar över bloggen.

- Uppdateringen nu på senare dagar, men det vet ni ju.

- Hade kunnat tas nya bilder oftare, nu blir det ganska mycket gamla bilder som upprepas.

2011-11-05 @ 22:34:20
Postat av: Johanna

1. Jag läste Freddis blogg innan och självklart måste jag följa den här då:)



2.Ni skriver så ärligt och intressant. Det är välskrivna inlägg och det mesta kan jag relatera till då jag är ungefär i er ålder och har en dressyrponny. Jag gillar att det känns som att ni verkigen skriver som det är och vågar erkänna att ni inte är världsbäst på allt. Det gör att det känns personligt att läsa. Det är även inspirerande att läsa och jag har testat någon ridövning som ni har lagt upp.

Det är varierande inlägg med allt från dagens outfit till längre inägg med era tankar. Detta uppskattas och gör det roligt att läsa.

Sen har ni båda fina hästar och det är ju alltid kul haha:) Att ni lägger upp ridfilmer är också jätte kul.



3. Ja lite mer uppdatering ibland? Annars tycker jag ni gör ett jätte bra jobb.



4. Ja som fråga 2 ungefär..

2011-11-06 @ 10:07:34
Postat av: Mathilda

1. Jag läser den för den handlar om hästar:)

2. Jag tycker den är bra för det är ofta bra uppdatering.

3. Mera nya bilder:)

4. Ni är ofta inne på bloggen och uppdaterar + Ni är bra:) XD



Hihi hoppas inget av dom låter dåligt:)

2011-11-06 @ 10:50:19
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/
Postat av: Julia

1. Ni är mysiga tjejer, med fina hästar och ett bra hästtänk.

2. Att ni är så goa! Bilder, kolik och kvarka. Sedan skriver ni BRA!

3. Mer bilder!

4. Som sagt att ni är ödmjuka, ärliga och har fina hästar!

2011-11-07 @ 11:02:06
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Katrine

1. Välskrivna inlägg, känns som att det finns en tanke bakom nästan varje inlägg. Inte bara massa ihopskrapat flams. Bra hästtänk samt att ni känns som helt vanliga tjejer, alltså ni anser er inte er som bättre än någon annan utan visar era baksidor också. Det gillas enligt mig, ingen är ju perfekt även fast många storbloggare tros sig tycka det.

2. Skrev visst det mesta i ettan :P

3. Som många skrivit mer blider, inte massa mobilbilder dock. Dom klarar jag mig utan. Hellre fina bilder i repris.

4. Ni skriver inspirerande, personligt och är GLADA :D

2011-11-07 @ 23:12:39
URL: http://ponnyprinzarna.se
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst



1. Förr läste jag båda era bloggar, och det som är lite kul att uppdateringen där var typ ett inlägg varannan dag/ett inlägg i veckan, sen startar ni här och har superuppdatering ;D Nej, men alltså det är något speciellt med er blogg, sen att ni har världens bästa humor gör ju inte saken sämre :)

2. Hm, allt! ;) Gillar alla era fina träningsbilder och era ridpass-inlägg, sen även allt om utrustning och okej ... om jag ska fortsätta såhär kommer jag skriva varenda kategori ni har ;D Det är helt enkelt en toppblogg! :)

3. Hm, just nu har jag ingen aning :) Finns inget som riktigt suger, ibland är väl uppdateringen sådär, men det kompenserar ni ju senare med massa asbra inlägg :D Så nej, finns inget dåligt med er blogg :) Kanske att ni kan ta lite höstbilder och ha i headern? :))

4. Att det är ni som driver den! <3

Sen älskar jag alla era inlägg, ni kanske tror att ingen läser era suuperlåånga inlägg? Det gör jag, varenda gång :D Det är så intressant att se vad ni tycker och så :)

2011-11-11 @ 13:46:10
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback