Cykeln till stallet

Warrup blog? 

Jag ska precis ge mig ut i det becksvarta, för att på cykel ta mig ner till Qarlos för att rida ett pass. Vet inte om jag nämt att han tappade en sko i lördags, så jag skrittade bara ut då. Bäst att han fick röra sig lite efter att ha gått två träningar i rad! I söndags och igår så fick han helt enkelt vila. Det var en framsko, så ville inte rida honom utan den. Bak brukar det ju gå bra om underlaget är mjukt annars. 

Men igår fick han nya skor överallt (det behövdes) så nu bör han vara fit for fight igen! Ska bli kul, känner mig av någon anledning värsta motiverad till ridningen just nu! Skitsamma vart det kommer ifrån, men tror att det var lektionen för Karin i fredags som fick mig att greppa lite vad jag håller på med och varför. Det känns inte längre som en oooändlig tunnel, utan bara som ett arbete jag gör på lång sikt. Det är ju ganska stor skillnad! :) 

Qarlos när han kom till Trolldal 17/8. Jag hade lååångt hår och mina älsklingsskor var fortfarande hela!




Kommentarer
Postat av: Jorunn

Fina ni är! :)

2011-11-23 @ 17:42:56
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback