Arties planer

Efter gårdagens tävling blir det lugnare för Artie idag. Har bara tänkt skritta ut på honom och kommer troligtvis få sällskap av Freddi. Dock är det ju redan kolsvart ute och jag hatar att rida när man inte ser någonting, men det är så det får bli. För några år sedan stod jag i ett stall på landet och då blev det pannlampa varje dag under vinterhalvåret, eftersom vi inte hade något annat val. Nu har jag dock tappat bort min pannlampa och det känns alltid som om hästarna ska gå omkull eller något när det är så mörkt. Men det går säkert bra ändå, vi får försöka hålla oss på de lite större vägarna där det är liiiiite ljusare ;)

Hur gör ni när ni rider ut nu när det är mörkt? Använder ni pannlampa? 





Kommentarer
Postat av: Ellen Sjögren

pannlampa och reflexer är det som gäller! :)

2011-11-08 @ 07:33:14
URL: http://lnsjogren.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Pannlampa och massvis av reflexer :)

2011-11-10 @ 18:57:44
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback