Aftonbladets lycko-lista

Hittade denna mysiga lista för ett litet tag sedan. Inget hästigt, men absolut värt ändå! 

Hästarna och alla underbara människor runt omkring en är självklart en stor källa till lycka för mig. Denna lista är en liten side-kick med mysiga småsaker i vardagen. Jag tror inte att lycka handlar om att ha mest, utan att uppskatta det man har. Dock så är det väldigt svårt att tänka på det varje dag när skolan och livet känns lite extra tungt i mörkret, det tycker iaf jag. 

Just därför tyckte jag att denna var så bra, det är saker som dessa som kan lyfta humöret en hel del, om man bara uppskattar dom!






Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Ojsan haha man tackar så jättemycket! :D

2011-11-10 @ 00:55:10
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback