Underbar tisdag

Hejhejhej kära blogg!

En härlig dag idag, nationella läs- och hör i engelska A, det var riktigt svårt och jag fick nog några onödiga fel här och var. Bara att hoppas att uppsatsatsen var tillräckligt bra. Franskan var bakflyttad så att vi slapp det långa hålet, och kunde därför sluta tio över två (då franskan annars börjar) istället för halv fyra.

En dag som denna sitter det verkligen fint att kunna gå tidigare, och jag har hunnit sola en hel del ute på trädgården + gjort klart historiauppgiften jag inte riktigt hann färdigt med på lektionen. Igår så ägnade jag mig åt svenskan och idag så blev det alltså lite historia. Ska se om jag börjar plugga på frågorna lite när jag kommer hem.

Hem ska jag givetvis från stallet, till vilket jag alldeles strax ska cykla tänkte jag. Ska ta någon macka bara. Tror att Vendela ska få ta det lugnt idag, tänkte rida ut faktiskt! Hon är verkligen såå mycket lugnare nu när det är varmare ute, konstigt att det verkligen hänger ihop. Men det är klart, jag är också hellre ute nu än i vintras.

Min stjärna innan ett pass för några dagar sedan. Ursäkta manen, men kan inte klippa den nu eftersom det blir så fula knoppar på lördag då ;D


Klockan 9 är det TV-tid här hos mig i Katrineholm, helig sådan. Första delfinalen av Eurovision ju! Funderar på att förbereda något gott till mig själv också. 

Kati Wolf - What about my dreams (Ungern) är en av mina favoritlåtar just nu, älskar att lyssna på den när jag springer!



Kommentarer
Postat av: Julia

Kollar på det just nu ;) Eller slötittar!



Sv: Tack för tipsen, det är nog så med kardborrbanden. Jag vill att det ska vara så smidigt som möjligt eftersom jag har en unghäst :) Hon är väldigt lugn men när man kommer bort travar hon uppe i luften typ i början :p De får inte bli ett par för dyra bara det hat jag inte råd med. Men har tidigare bara köpt super-billiga och de håller inte..

2011-05-10 @ 22:15:56
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback