Torsdag

Artie fick chilla lite idag och bara ta det lugnt. Jag skrittade lite på banan men ångrade mig sen, så jag red en sväng till vattnet tillsammans med Malin och Mikaela. Bredvid vattnet finns det en hage som vi travade lite grann i. Tyckte han förtjänade lite lugnt efter att ha gått så hårt i helgen. Visserligen vilade han igår, men det blir hårdkörning nästa vecka så det gäller ju att ladda batterierna.

På måndag är det träning för Daniel, då den är flyttad från torsdag. Dagen efter är det dressyrträning med gruppen för Karin. På söndagen är det andra omgången av div 3 (Nyköping tog sig an som arrangörer!), dock är inte pappa hemma så jag är lite osäker på hur det blir för min del. Men jag hoppas att det löser sig, annars får laget bara tre ryttare!

Nu ska jag fortsätta ta tag i min rapportskrivning som ska in nästa vecka! Liiite panik över allt som är kvar innan sommarlovet :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback