Torsdag eftermiddag

Med gud, hur kan det redan vara torsdag? Dagarna går hur fort som helst och sommaren är snart häär! Uppgifterna från skolan börjar avta och veckorna blir bara softare och softare. Har precis skrivit klart min 13 sidor långa rapport som ska in i morgon. Sen har jag bara ett kursprov i kemi om två veckor, sen är jag faktiskt fri! Åh så härligt!

Idag har jag antingen tänkt markarbeta eller rida ut. Kan inte riktigt bestämma mig faktiskt ;) Har dressyrträningen i morgon och han gått på banan sen i måndags. Får helt enkelt se hur jag gör.

Startlistorna har dessutom kommit inför söndag, så ska lägga upp dem när jag kommer hem. Har också lite ny info om laget, det har nämligen blivit lite ändrade planer.. Mer om det sen!





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Ja, juste 70% var det ju ;D

PINSAMT.

Haha, ofta jag sa 60%? :o

Haha, i alla fall ;D Tror det kommer gå super för er! ^^



Haha, barbacka varje dag ;) Nej, men det känns ju bra om sadeln passade honom bra :) Du får köpa en tvillingsadel ;)



Grinde är 1.59 cm :) Tror inte han har växt, men vem vet? ;)



Det blir snälla kommentarer till snälla människor! ;')

2011-05-19 @ 22:44:01
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Haha, men gud ;D Vilken gullig shettis ;) Sitter bara och småler :p Han kastar av alla så han inte får gå mer .. x')



:D

2011-05-19 @ 22:46:51
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hehe ;D

Ja, det hoppas, tror och vet jag att det kommer bli :D



Oj, haha hoppas den passar då :D

Hihi :) <3

2011-05-19 @ 22:55:40
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback