Tagga tävling

Senast 20.00 ikväll så ska startlistorna inför lördagens tävling finnas ute. Jag hoppas på ett sent startnummer, jag hade sån himla tur senast! 

Känner mig verkligen jätteladdad och har gjort upp veckans pass också. Det funkade så himla bra med Karin Öljemark träningarna precis innan senast, så jag ska försöka kopiera dom så gott jag kan nu torsdag-fredag tänkte jag. Idag blir det alltså uteritt och imorgon så blir det ett lite lättare pass med fokus på lösgjordhet och lite lägre form tänkte jag, så kan jag sätta henne mer i hög form och teknikträna dagarna efter. 

Känns skönt att ha lite klart för mig hur jag ska rida, tror jag ska prata med Karin också om jag träffar henne, och se vad hon tycker jag ska satsa lite på. Min gissning är ju vänsteröppnan, men lite sista-minuten tips är ju aldrig fel!





Kommentarer
Postat av: Liz

Hej! Var någonstans tränar du för Öljemark? Hon kommer till oss också :)

2011-05-11 @ 10:43:34
URL: http://dressageforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback