Stallet nästa!

Nu så ska jag alldeles strax cykla ut till stallet, något försenad. Inte så förvånande dock, det är lite min stil att vara seg och göra annat, ungefär som nu. Borde borsta tänderna men sitter vid datorn istället.

Dock så har jag förberett två roliga filmer till er att titta på. Dom är från en Cecilia-träning i augusti 2009. Den träningen som Vendela började lära sig rygga och även våra första halva långsidor i förvänd galopp. Hon ser mer vild än tam ut på den filmen stundtals, hade faktiskt helt glömt bort hur het hon var!

Så jag har ju tittat på dom, och nu känner jag mig väldigt nöjd med den utveckling vi faktiskt har gjort tillsammans. Fortfarande lite av charmen med att ha utbildat sin ponny själv; snacka om att vi verkligen gjort en lång resa. Dessutom är den ju inte slut än!

Jag och Vendela på fältet i Morjanå 2009





En annan rolig sak är att båda mina kameror ligger på laddning just nu, så förhoppningsvis så blir det lite nytt här under dagen eller så. Känns som att det behövs lite fräscha bilder, så nu får allt mamma ta och rycka ut hade jag tänkt! Jättefint väder idag, så det blir nog toppen.

Några sötisbilder lär det ju bli :)






Kommentarer
Postat av: linda

Vad fina bilder!

2011-05-07 @ 12:15:31
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Maya j-Å

Jätte fin blogg, :)



söt häst :)

2011-05-07 @ 12:42:15
URL: http://elmlucky.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Nya bilder! :D

Det ska bli kul att se :D:D

2011-05-07 @ 14:39:39
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback