Söndag 29/5

Hej hej! Jag har faktiskt spenderat den senaste timmen med näsan i kemiboken. Jag har mitt sista prov i tvåan på onsdag så jag försöker kämpa den sista biten. Tänk att sen är det inte långt kvar fam till sommarlovet. Jag känner på mig att det kommer bli precis som förra året, en grym sommar, om inte ännu bättre! 

Det ska bli jätteroligt att flytta ut till Morjanå igen. Ni som har hängt med ett tag kanske kommer ihåg att förra året flyttade jag och Freddi, med hästarna, ut till vår sommarstuga! Det är så härligt att bara ta tag det lugnt hela sommaren, rida, bada, sola och ha det kul! Vad har ni för sommar planer?

Nu ska jag sluta dagdrömma och ägna några minuter till åt kemin. Därefter tänkte jag nog ta och smaka lite av mammas kärleksmums som hon gjorde igår.. Låter väldigt lockande! ;)

Lite bilder från förra sommaren













Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Kommer uppdateringen vara som vanligt då eller kommer ni ta en "paus" över sommaren? :)

2011-05-29 @ 20:34:34
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Moa

Härligt ni kommer ha det i sommar! :)



Jag ska åka och tävla lite här och var, åka till mina kusiner med ponnysarna och ha en allmänt bra sommar ;D

2011-05-31 @ 12:29:01
URL: http://monteryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback