Popular

Får ursäkta min frånvaro, men har pluggat och tittat på ESC. Himla tur att Eric Saade klarade sig, var sjukt nervös när han knep sista platsen!

Trimmade igenom Vendela lite grann idag, ute på stora banan, men måste nog vara nogrannare med framridningen imorgon. Hon var lite mer ofokuserad idag, så det gjorde ridningen lite svårare. Jag blev inte irriterad på henne, stort steg framåt bara det, men det är klart att det är mycket skönare när allt bara funkar två dagar innan tävling. 

Ska ta ett nytt trimpass imorgon tänkte jag, och rida fram bättre. Vet ju själv att det lönar sig sedan! :)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha känner mig väldigt fånig nu men att tävla med gula örhängen? själv skulle jag valt något annat ;)

2011-05-13 @ 15:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback