Nyfriserad

Idag så kunde Vendela verkligen inte vara ful i håret. Varför tänker jag inte avslöja, elakt va? Men ni kommer att få reda på det inim snar framtid och frillan kan ni ju få se! 

Lite småsurt eftersom det kommer bli skitsvårt att knoppa på torsdag eftersom manen är så rak i topparna nu, men Vendela blev skitsnygg så det får det väl vara värt! Har fortfarande ganska lång man på henne (över två handflator på tvären), också för knopparnas skull. 

Om ni inte listat ut det - ja, fina knoppar är viktigt för en dressyrryttare. Vår kära stallkompis Lisa är det som lärt mig att göra Flyinge-knoppar, och sendess så har jag hakat upp mig lite och vill nå perfektion så gott det går..!





Vilken som är före och efter får ni se själva, lite spänning sådär i vardagen är aldrig fel :D



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. :)



Hihi så glad jag blir :DDD



NEJ! :(

Alltså, ni gör mig så sjukt nyfiken, BERÄTTA! :DDDDDD

det där hemliga sammarbetet, när tänker ni berätta mer om det? ;D



Åh, sjukt nyfiken jag är .. :DD

2011-05-30 @ 10:47:31
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Karro Grape

Vart är det ni ska tävla på torsdag?? :)



sv: Ja det ska bli jätteroligt! :D tror hon har gått Fei med sin typ förrförra ägare, men vet inte på vilka procent eller så! Men hon kan verkliegn allt, så det är en superbra läromästare samtidigt som hon är väldigt svår..!



Ja Dampisen måste bort nu.. Hur roligt kan det vara för honom att gå i en sandpaddock 4 timmar per dag och sen vara ute och skritta en timme?! Så för hans egna skull måste han få flytta snart!

Kram

2011-05-30 @ 10:56:53
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag gör också alltid flyinge knoppar :D Det är snyggast!!!

2011-05-30 @ 18:45:21
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback