Nya transportskydd

Så bra gissat att mina nya transportskydd låg i det stora paketet. Jag är väldigt förvånad över hur snabb leveranstid hemsidan jag beställde ifrån hade. Jag skickade iväg ordern i måndags kväll, så det tog alltså bara två dagar! Stor hiss för det tycker jag! Dessutom tyckte jag det var väldigt bra pris, 395 kr + frakt på 79 kr fick jag betala. Mycket billigt för ett par transportskydd och enligt mig är kvalitén rätt hyfsad också! Har inte testat dem än, så vet inte hur passformen är men materialet känns bra.

Jag har tidigare beställt schabrak av samma märke och ställe och det har jag varit mycket nöjd med. Så kan faktiskt tipsa om Haglunds om man är ute efter prylar med lite lägre pris än de flesta andra webbutiker. Och som sagt: stort plus för snabb leverans!

Så här såg de ut! Själv tycker jag de var snyggare i verkligheten än på bilden på internet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback