Nästa omgång av div 3

Som jag berättat tidigare blir det en andra omgång för oss i div 3. De hade nämligen svårt att hitta en arrangör, men nu har Nyköping tagit på sig det jobbet! Pappa ska egentligen utomlands då vilket betydde att jag inte hade någon skjuts, men nu ska han troligtvis ta ett plan på måndagen istället så jag kommer nog dit i alla fall! Så har anmält mig till förklassen som är 95 cm. Tävlingen är söndagen den 22:a maj.

Såklart hoppas jag att det går lika bra som förra omgången, men det inget man ska förvänta sig. Alla kan ha en dålig dag, hästar som ryttare! Vi ska helt enkelt försöka rida på samma som sätt sist och se vart det leder oss! :D

Maja som red Grandini kommer dock inte vara med i laget den här gången, utan istället rider en som heter Sussie. Maja ska nämligen tävla sin andra häst på en annan tävling, men det kommer nog går grymt ändå! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback