Morgondagens bloggning

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min uteblivna uppdatering. Det är ju så att jag är skapligt dränkt i skolarbete just nu, prov dom kommande tre dagarna i olika ämnen. Dagens ridning var kanon och vi fick ut mycket av passet, det inlägget kommer imorgon!

Det värsta jag vet är ju att skjuta på saker som har med bloggen att göra. Lovar jag bilder, så vill jag lägga upp bilderna sen också. Gillar inte att ni läsare får vänta. Tyvärr så får ni nu göra det på min tävlingsfilm. Men den + protokollet kommer imorgon klockan 20.00!  

imorgon kommer filmen med vår förvända galopp. Rekomenderar den till alla som vill någonstans med sin ridning! För om man jämför oss där med oss idag så snackar vi utveckling. Inga mirakelfoder eller annat. Bara två enorma viljor och ett antal träningstimmar, med svett, glädje och tårar. 

Jag och min stjärna i lördags <3


Med detta inlägg så säger jag godnatt :)



Kommentarer
Postat av: sandra

hej :D kan ni hjälpa mig hur jag ska få en header i storlek med er? :D

2011-05-17 @ 07:00:03
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: vad kul att du säger det :D Glad blir jag!

2011-05-17 @ 07:12:10
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback