Monday morning

Idag så slutar både jag och Issa tidigt, åh så skönt det är! Älskar denna rubrik också, tänker på den ett år gamla vårlåten med Melanie Fiona. Solade mycket till den försommaren 2010!

Ska rida lite dressyr på Vendullan idag och tänkte ta med kameran, så att allmänheten kan beskåda min skönhet i sitt nya träns. Ska mest rida lite lågt och avspänt hade jag tänkt, inte så mycket teknik. Hon fick ju vila igår, och gick sådär dagen innan. Träningen i fredags var ju bara bra, så jag hoppas att jag inte ha alltför mycket att reda ut. Men jag tycker jag lyckades få bukt med spänningen i förrgår, så att jag lagt in vilodag borde ju inte betyda något då.

Men man vet aldrig med hästskrällen.. ;)







Kommentarer
Postat av: Anna S

Tack! Det är den tävlingen jag anmälde mig till som är samtidigt som du ska iväg med ditt team. :) (oj, konstig mening, men du fattar nog :p )



Kul med förslag på inlägg :) Ska försöka skriva ihop lite om det någon dag framöver.

2011-05-23 @ 08:11:27
URL: http://missbelinda.blogg.se/
Postat av: malin

sv: vet inte vad jag är nu faktiskt, känner mig mest som oseriös ryttare haha! men snart är tävlingarna igång, får känna in mig då. tack! :D



precis, gripen jag menade! får se hur jag gör med min, men tror jag kör på mellan, så slipper dig som konkurrent iallafall! ;)

ja, verkligen! :D

men sover du kvar någonstans där eller åker du hem på natten isåfall?

2011-05-23 @ 11:04:56
URL: http://maallaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback