Min tävlingsoutfit

Någon har tidigare frågat mig om vad jag har på mi när jag tävlar, men jag har ju gjort mycket förnyelse denna vår. Faktiskt så är det bara hjälmen och sporrarna som är samma som förra våren, resten är nytt. 





Hjälm - Charles Owen Wellington Classic
Hårnät med rosett - Rider's Company
Plastrong - Schabraket (mamma köpte den när hon tog studenten, tror inte detta märke finns längre)
Kortärmad skjorta - Mountain Horse
Kavaj - Pikeur Epsom
Handskar - Roeckl Meredith Michaels-Beerbaum
Ridbyxor - Mountain Horse Serena
Stövelstrumpor - Kingsland
Ridstövlar - Cavallo Grand Prix Plus

Min tävlingsoutfit är något jag slipat på i ett år nu, och nu börjar den verkligen närma sig perfektion enligt mitt eget tycke. Jag är verkligen tacksam över hur mycket mina föräldrar lagt ner på denna, men jag tänker även avböja stämpeln som spoiled kid. 

Hjälmen har jag fått i julklapp, ridbyxorna i födelsedagspresent och handskarna har jag betalat själv. Sålde min gamla kavaj, och pengarna las in i priset på den nya. Bara för att förklara lite :) Men självklart så står mina största och trognaste sponsorer mest bakom detta - och det ska dom ha ett stort tack för!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar kavajen :D Har själv en pikeur, fast min är modellen Diana :)

Har ju likadana stövlar också, hehe ;)

Vet du, du skrev ju till mig att du fick ont av dom i början men jag har ridit med dom nu några gånger och hittils inte fått ett endaste sår/skavsår :O

hihi, skönt!!

2011-05-25 @ 19:43:15
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Adina

Din kavaj var toppenfin! :D

2011-05-25 @ 22:15:17
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Julia

De handskarna är bäst! Så himla snygg är du i dina tävlingskläder :)

2011-05-26 @ 01:27:23
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback