Louise Haaga-kurs

Som jag berättade igår så ska jag på träningskurs i helgen till Louise Haaga. Hennes gård ligger i Västerås där vi kommer ha två uppsuttna träningar samt en teorilektion. Jag har aldrig tränat för henne tidigare, men känner flera som tycker gott om henne. Hon är a-tränare i hoppning och har många fina meriter.

Vi är tolv stycken från klubben som åker, så det kommer blir jättekul! Vi har gemensam avgång i morgon klockan 9 och det är mycket som ska packas innan dess. Funderar till och med på att duscha Artie innan eftersom han är rätt dammig. Har faktiskt också gjort en packlista så jag inte ska glömma något och jag kan lova er att den inte är kort ;)





Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad kul! Hoppas det går bra :)

2011-05-06 @ 18:57:24
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback