Lite seg

Har känt mig lite seg idag, det har varit kallt och blåsigt. Tog en promenad med Vendela tillsammans med Issa som red Artie. Eftersom Vendela inte kändes 100 igenom på en gång igår i högergaloppen så hade jag gärna tagit det idag, men Hästens Dag var överallt, så därför fick det bli som det blev. Det var mysigt det också, och det var skönt att gå. 

Kollade sedan på världscupfinalen i hoppning, älskar Malins häst Tornesch! Så grymt snygg, och hoppar verkligen jättefint. Prydligt också, utan att det blir för segt eller hetsigt. Riktigt snyggt ekipage! Somnade dock när det drog ihop sig, haha. Vaknade tidigt imorse, så skyller på det. Har verkligen varit trött hela dagen, så det blir en tidig kväll.

Måste ta tag i lite skoljobb också känner jag. Det är nationella i Engelska A på onsdag, och jag skulle gärna sätta en riktig fullträff där. Får kämpa på lite helt enkelt.

Finaste




Kommentarer
Postat av: Julia

Malin och Tornesch var verkligen duktiga igår!



Sv: Ja, jag har haft henne ifrån början :)

2011-05-02 @ 15:12:00
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback