Lilla utebanan 25/5

Jag fortsatte arbetet från träningen igår och la upp passet liknande. Det som var väldigt roligt idag var att det märktes stor skillnad att Artie var mer med på noterna vad han skulle göra. Tog inte alls lika lång tid innan han började jobba korrekt och förstod vad jag ville. Han kändes riktigt fin hela passet igenom, så det känns som om vi börjar vara inne på rätt spår igen! :D

Det stora problemet nu är jag - jag är alldeles för svag. Måste bli starkade i både kondition och styrka, så jag orkar sitta emot mer. Men det är ju sådant som byggs upp med tiden så det är lite svårt att skynda på. Borde egentligen försöka ta tag och springa mer, men jag måste erkänna att det är rätt svårt att hinna med allt: skola, ridning, plugg och ta det lite lugnt någon minut också. Men jag hoppas att när skolan slutar ska jag ta tag i det. Jag och Freddi får väl helt enkelt peppa varandra att orka! 

Så här snygga var Freddi och Vendela efter dagens pass


Haha Artie vill rymma och käka upp grannens mat ;)






Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, sköna ni är! :D



Och kul att det går bättre med Artie nu! :)



Men har en fråga, kan ni inte ha lite mer sådana här vardagliga foton? :D

Och gärna lite mer videosar, som den där med den nya klockan. Älskar den videon! :D

2011-05-25 @ 22:48:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Moa

Håller med Elin ni är fett sköna :D



Hurr har ni gjort dem där små bilderna längst ner där det står era namn? :)

2011-05-26 @ 12:19:04
URL: http://monteryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback