Godnatt <3

Karin och Mikesch gjorde bra ifrån sig idag, 61,6% och alltså bara 0,4% ifrån ett kval till msv B. Helt fantastiskt med tanke på att hon ridit Mikesch i två veckor, och han är ridskolehäst annars. Dock så red virr-Karin fel, och när hon blev avblåst så utropade hon något i stil med "ja juste, shit alltså!" ingen strikt dressyrtant där inte.. ;D

På kvällen så hade Tävlingsduon krismöte hemma hos mig. Vi planerar att lägga ner bloggen. Vi orkar inte längre nu, har tröttnat båda två. 

SKOJAA! Vi åt massa gott och kollade på Morden i Midsomer och hade det allmänt trevligt, vi älskar bloggen och kommer att ha den länge till :D

Tävlingsduon avslutar med detta inlägg en för oss båda väldigt framgångsrik helg!






Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, när jag läste att ni skulle sluta blogga jag bah: (ursäkta bah:et) va? neeeeeej xb liksom hur skulle jag klara mig utan era inlägg o bilder o inte få följa era liv?! ;D

Ni är bääääst. Bilderna på artie på tävlingen o träning är skit fina och alla andra bilder och alla bilder på vendela o bingo också! ;)

2011-05-22 @ 23:21:28
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Oh herrej*vlar!

Shit, alltså. Jag blev livrädd :O

Om ni lägger ner bloggen skulle allt gå under.

Ni äger och borde fortsätta hela livet! ;D

2011-05-23 @ 16:09:00
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men skräms inte sådär!!!!:O

Fick ju nästan hjärtattack:O

2011-05-23 @ 18:12:37
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: sussi

haha... skäms på dig för å luras...

men visst är det så att man inte har

samma bloggenergi på vår å sommar som

man har på höst å vinter, finns ju så

mkt annat man ska hålla på med då :P

Länge sedan ja va här å hälsa på--

Kraaam

2011-05-24 @ 06:02:42
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Moa

Ni får inte luras så där ! ;)

2011-05-24 @ 13:33:08
URL: http://monteryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback