Fredagsmys

Nu så ska jag bege mig mot Issa tänkte jag, lär bli lite TV och kanske något gott till det..!

Har fram tills nu haft en jättemysig kväll här hemma, vädret har vänt lite och jag ahr suttit ute med päronen och pratat + hoppat med Dill och Doris. Dom är så ambitiösa så, när jag var 10 så gick jag faktiskt en kurs med Dill. Så hon vet hur man gör, och Doris hakar glatt på. Hade jag tid så skulle jag vilja ta upp det igen, men man hinner inte allt..!



Har varit på toppenhumör hela dagen idag, och dagens kanonträning gjorde mig bara ännu mer uppåt. Issa åker ju till Louise Haaga imorgon (som hon skrivit tidigare) så det lär bli en riktigt härlig kväll detta! En sak är iallafall helt säker; tyst blir det INTE! :D

Liten och korthårig Tävlingsduo :*




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Vet inte om du sett den än (men det tror jag, av det Gaga-fan som du är ;D)



http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc



Hennes videor är ju alltid lite ... udda ;) Men låten är för himla bra! :DDDDD

2011-05-06 @ 21:35:38
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback