Ändrade planer

Blev en promenad istället idag, kändes bäst så. Bättre att ta uteritten efter tävlingen för att slippa ha tidspress om det skulle bli lite spänt. 

Det var en mysig promenad, Vendela lunkade avspänt på med sänkt huvud och verkade tycka att det var mysigt. Mamma och Dylan gick med också. Vet inte om jag har sagt att Dylan bor på Trolldal sedan några veckor? Han är alltså en av Kristinas unghästar, som min tränare Karin rider åt henne ibland. 

Bingo får ju inte bo på anläggningen eftersom han är hingst, lite tråkigt, men så är det. Kommer han lös så blir det ju kaos, det är därför :)

Jag har ju nämnt tidigare att Vendela svettas lätt, kolla hur hon såg ut idag när jag kom! Hon hade bara stått inne i boxen, och hela hon var bara en stor lööök!




haha, Vendullah tyckte jag var en knäppis som vände mig om och toig kort på henne




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så kul att Dylan står hos er nu! :D

Men tråkigt att Bingo inte får stå där ;/ får det inte stå någon hingst i ert stall?



Svar. Usch ja! Blogg.se dampar ju typ hela tiden "/ Typ ett inlägg blev publicerat 15 (!!!!) gånger igår -.-

2011-05-10 @ 20:52:23
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Jaha, 60 hästar ;) Det var många :p



Skojar du? Jag är INTE att leka med om blogg.se vägrar sammarbeta .. :p

2011-05-10 @ 21:11:33
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Hahah jag har också massa såna bilder när jag springer baklänges framför Edvin! Då ser han precis likadan ut som Vendela haha, tycker att jag är dum i huvudet. x)



Dricker hon mycket när hon svettas så? :O



Sv; Hm, gillar den jättemycket iaf. :D

2011-05-10 @ 21:26:44
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Julia

Vendullah med H är nog den bästa hittils! Haha :D

2011-05-11 @ 00:26:22
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback