Allt klart!

Artie fick sig en rätt lugn tur i skogen. Vi lunkade på utan några högre krav. När vi kom tillbaka packade jag allt inför helgen. Duschade även Artie och smörjde all utrustning lite snabbt. Blev en hel del grejer som ska med, men hellre för mycket än för lite. Om de inte kommer till användning får de väl ligga kvar i transporten helt enkelt.

Vi ska åka från stallet vid nio i morgon. Tror klockan får ringa runt sju så kan jag snooza lite ;) Men jämfört med en tävlingsdag är det ju rena sovmorgonen! ;D

Jag kommer inte kunna uppdatera under tiden jag är borta, men jag kommer ju hem på söndag em/kväll så jag tror ni klarar er. Har tidsinställt något inlägg så Freddi inte ska behöva blogga tokmycket själv! Kameran hänger såklart med och jag hoppas det blir lite bilder som jag kan visa er sen. Det vore väl roligt?

Ni får ha det så bra så hörs vi på söndag. Kram!





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Ha så kul nu! :D

Det blir bäst med några bilder ;)



Ha så kul och sköt om dig du med! :) Och Artie ;)

2011-05-07 @ 00:23:58
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Jessica

Massor av bilder!!:D

Ha det bra där!!:D

2011-05-07 @ 00:42:13
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback