Ursäkt nummer 2

Nu får jag också be om ursäkt, men ni ser själva tiden för när jag lämnade huset (mitt förra inlägg) och nu ser ni tiden för när jag kom tillbaka. Inget jag planerat, men min snälla mor mockade åt min prinsessa. Snälla föräldrar som ställer upp har vi ju tidigare skrivit om - vad vore man utan dom?

Har iallafall haft en jättemysig dag i solskenet och sedan hemma hos Gustav. Vi var lite barnsliga och doppade ballerina kladdkaka, gud vad gott det var! Självklart så är inte själva kakorna töntiga, men det beror på hur man doppar dom, och ännu mer på hur det ser ut på platsen där man suttit efter att man ätit..

Jaja - imorgon blir en bra dag! Då har jag en lektion, svenska 12.15-13.15 och sedan blir det hem för lite mer plugg, men kommer hinna uppdatera också. Välbehövligt med så lång sovmorgon, mmm vad härligt..! :)

Imorgon blir det självklart ridning också! Tävling nu på lördag ju!


Kram


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Haha, nja! ;) Men får man inte tävla dressyr i swarovskipannband? Det var en som sa det. :O

2011-03-16 @ 14:21:49
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback