Uppdatering

Nu kommer jag att vara lite off igen, blir ju så med födelsedagsfirande. Ikväll så ska jag alltså fira tillsammans med Gustav hemma hos honom :)

hann alltså med att rida barbacka med Issa först, det var soligt men kallt ute. Var gryyymt nära på att ramla av lillhästen, men klarade mig sedan. Hon snubblade så att jag gled över på ena sida, så då blev hon rädd och hoppade åt andra hållet och då gled jag över på andra sidan. Tappade nästan helt balansen, så då var hon lite bad ponyhorse faktiskt och drog iväg i full rulle.

Lyckades iallafall återfå kontrollen och lugna henne något sedan, men jag valde att gå med henne hem. Hon blir så stressad i sånna situationer. Var i övrigt en jättemysig ridtur, det är då aldrig tyst när Tävlingsduon rider ut ska ni veta! :D

Ardallah och Vendullah ;D


Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, skön du är! ;) Med deras nya namn alltså! :P



Ha en bra kväll ;) Både Freddi & Issa! :)

2011-03-26 @ 19:59:47
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)

Det är ett par Equiline Polly, nypris ca 2200:-

Grymt bra byxor, rekommenderar dem starkt!

2011-03-26 @ 22:28:51
URL: http://fannyclaessondressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback