Topp 10 2009

La ju upp mina topp 10 hästbilder från år 2010, så tänkte göra samma sak igen men med 2009 istället. Men nu när jag kollade igenom alla mina bilder insåg jag att jag har alldeles för många favoritbilder, haha. Togs betydligt fler och mycket finare bilder under 2009 än 2010 så har lite svårt att välja bland sen stora högen. Dessutom tar bilderna fram så otroligt betydelsefulla minnen. Håller med om att en bild säger mer än tusen ord. Men tänkte välja ut topp 20 (om det går) och dela upp det i två inlägg.

Utan någon speciell ordningen denna gång heller (skulle bli alldeles för svårt;)).





















Del 2 kommer i morgon!



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Den andra bilden där, hoppbilden. Den gillar jag! :D



Kommer ihåg att du hade den som sin header på din andra blogg, din egna :)

Haha, så typ frågade jag asmycket för jag typ inte kunde något x'D



Aja, 3 bilden gillar jag med :) (GILLAR ALLA!)

Och Freddi har väl någon liknande? :)

2011-03-22 @ 17:52:00
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Moa

Sjukt fina bilder, ni passar så bra ihop! :D

2011-03-25 @ 09:17:38
URL: http://moathorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback