Tisdagsläget

Nu så ser det ut såhär, att jag inte gick på sista lektionen idag. SkolarN no 1! Haha, jag orkade inte vänta i tre timmar alldeles ensam (alla andra drog ju hem) på att ha franska till halv 4. När jag går ut 2:an om ett år och har min sista franska-lektion någonsin i livet - då jävlar ska jag fira!!

Inget att ta efter, ni yngre läsare..! ;) Sköter faktiskt mitt skolarbete bra annars, så detta var ingen jättegrej heller. Men det är dåligt, och jag har jobbat lite hemma faktiskt. Med betoning på lite, men mer än inget alls och bra för samvetet! 

Det är sol och fint i Kattne idag, och vi har studiedag imorgon (!!) så ikväll så ska Tävlingsduon ha meeting. Issa ska rida lektion idag, så jag tänkte cykla ner själv om en halvtimme eller så, och rida i ridhuset. Det är underbart väder, men jag red ut igåt å andra sidan.. Får se, hehe! Kanske blir lite av varje - ridhuset FÖRST isf  har jag ju lärt mig den hårda vägen. 

Förresten, en rolig detalj. Räknade lite matte också, men jag börjar få problem. Precis när vi började skolan i höstas så passade min busunge Doris på att tugga sönder min mattebok. Usch vad pinsamt det var, den var helt ny också. Men sedan så gick ju tiden och jag tänkte inte så mycket på det. Men nu så är jag framme vid de tal hon har ätit upp (hon käkade alltså sönder halva facit..) Härligt, kul hund detta..!

Nu är min snabbpizza snart klar (ni vet - den jag la ut recept på!) Gud vad gott det ska bli, unnar mig nu när jag ska cykla ut till stallet :D



Kram


Kommentarer
Postat av: Natalie Mattsson

oh, tack! :)



ni har också jätte fin blogg och verkar vara väldigt duktiga ryttare!

2011-03-22 @ 15:50:45
URL: http://finasteponnysarna.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, dum hund :p nääee :)



Gud så skönt med studiedag imorgon :) Undrar när vi får våran .. aldrig :(



Njut nu av ridturen (och gör en videoblogg så jag klarar av skolan :p) haha, skojar bara ;)

2011-03-22 @ 17:40:23
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Hahahah xD Härlig hund. Förhoppningsvis behöver du inte facit. ;)

2011-03-22 @ 21:34:00
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback