Tavlor på sin häst

En av er läsare hade så duktigt observerat att jag har bilder uppsatta på min gamla ponny Jenny i mitt rum. Jag antar att jag inte är den enda hästintresserade som har tavlor föreställande av sin häst? Själv tycker jag det är jättefint med hästbilder på väggarna. Så gulligt när man kommer in någons rum och man kan direkt se att den är hästintresserad! 

Just nu har jag två bilder med Jenny i mitt rum. Jag har tänkt fixa en på Artie också, måste bara bestämma mig för vilken bild! Annars har jag tänkt göra att kollage, så slipper jag välja, haha :D

Här är tavlorna i mitt rum






Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Underbara bilder .. :)

Snacka om hur sjukt många fina bilder du kommer få på Artie nu! :D

2011-03-26 @ 20:08:13
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback