Swedish Horse Maffia

Min hemsida på webbdesignen vägrade fungera, allt bara havererade totalt och jag blev skitarg. Jag är farlig just nu, fyfan. Jag som fixade en jävla startsida igår - idag funkar INGET! Bajsbajsbaaaajs!

För att muntra upp mig själv så tillverkade jag denna bild. Nu så sitter jag och skrattar åt mitt eget skämt, haha. Tur att jag har så lätt för att underhålla mig själv.. :D Issa fick ingå i skämtet, kanske ska rädda hennes ära och säga att hon satt och gjorde prov när jag gjorde bilden, höhö.



Kram

Kommentarer
Postat av: Moa Lindhe

hehe, ja visst är de gott? :D



tack dsm! :)<3 kram

2011-03-18 @ 16:12:54
URL: http://moalindhe.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, hatar sådant. Jag blev så förbannad en gång att jag råkade ta sönder mitt skrivbord, eller den där brädan där tangentbordet är (på min stationära) så jag blir också farligt när inget funkar som jag vill :P haha xD

2011-03-18 @ 21:05:42
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback