Så bor en hästnörd


- Vendelas tavla

Förutom rosetterna som hänger längs väggarna, och alla hästkläder som ligger på golvet (tillsammans med av misstag indraget spån och hö typ, skulle nästan kunna ha bädd känner jag ibland..) så måste jag även ha en massa bilder på väggarna. Självklart föreställande mig och mina hästar, haha. Ingen som går in i mitt rum kan missta sig för att en hästnörd bor här inne, det går verkligen inte att missa. 

Tycker det är roligt, då de flesta av mina hästkompisars rum ser ungefär likadana ut. Fotbollsbrudar brukar ju oftast ha lite medaljer intryckta i ett hörn, men vi hästnördar kan bara inte hålla oss. Klart att hela rummet ska var hästigt, och det ska finnas minst en bild föreställande oss och vår älskling på fyra ben. Gärna flera, haha! Det är så självklart på något sätt, det bara är så. 



Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Haha, samma här - bilder överallt. När min kompis var här sa han "Du och Karin (kompis med häst) är de enda jag känner som har bilder på sig själva på väggarna!". x)

2011-03-05 @ 19:08:12
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha ;)

Jag är med i Pollux och där får man affischer i tidningarna, en kväll fick jag sånt ryck så jag satte upp alla affischer jag hittade :P

Nu är hela min vägg full av massa hästaffischer så jag får typ inte plats med något annat! :P

2011-03-05 @ 19:15:17
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Anna S

Roligt inlägg, känns skönt att veta att jag inte är den enda med en massa ridstrumpor och lite spån på golvet ;)

Och klart man ska hänga upp bilder och rosetter som man vunnit, lite måste man ju få skryta :)

2011-03-06 @ 10:19:07
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback