Over and out

En mängd lärare på min skola är sjuka = massa hål! Så idag slutade vi halv tolv istället för halv fyra. Det är vad jag kallar skapligt! Har pluggat i en timme nu, gjort historia och franska, så jag känner mig väldigt duktig också.

Här är det underbart väder, och vår termometer visar +16 i solen! Jag älskar det, så nu ska jag åka ner på stan och möta upp Gustav för en fika eller pizza eller vad det nu blir. Något ska ätas iallafall, alltid trevligt! :)

Haha, blir lite roligt ljus hur jag än vrider camen, halva ansiktet och håret försvann! Men skitsamma - det är våååår :D




Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Alltid lika söt! :D

Åh, så kul med hål. Önskar att mina lärare också var sjuka, nu var jag elak :p



Men vi har fått två provlappar idag och det är sjukt mycket, prov på torsdag också, och som pricken över iet, massa läxor på det också!



Orkar inte med skolan längre :P

2011-03-15 @ 21:59:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback