Onsdag 23/3

Idag red jag ut en sväng tillsammans med Maja. Det var riktigt härligt då vädret var skönt och dessutom var underlaget bra! Nästan all snö är borta nu, så det gick bra att både trava och galoppera. Undertiden jag väntade på Maja (hon är lite seg på att göra iordning hästen, haha) så skrittade jag fram på stora utebanan. Och gissa vad?! Den går att rida på utan problem nu! En liten vattenpöl i mitten, men annars var det bra. Jag blev såå sugen på att ta fram lite hinder och hoppa, men det får bli en annan gång!





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, så kul att snön är helt borta (nästan) hos er! :D

Det dröjer inte länge fören all snö är borta här också, det börjar lukta sommar! :D Eller i alla fall vår :P

2011-03-23 @ 20:27:39
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback