Musikal

Idag så ska min gamla högstadieskola (Tallås) ha sin årliga musikal! Det är 9:orna som gör varje år, och förra året så var det alltså mitt gäng som gjorde. Gud vad roligt det var, jag hoppas att jag kan gå och se deras ikväll! Det är min plan iallafall.

2010 så hade jag rollen som Kissie, först som gammal (år 2075) och sedan som ung igen..! Det var verkligen en skitkul upplevelse!

Alltifrån första repen (jag i ljusblått)


Riktigt *host* snygga *host* dressyrhållningen där till vänster




Jag förvandlas till en rynkig, 70-årig Kissie








The gang


Jag hade rouge som foundation, haha


Blev till slut en riktigt rolig musikal med dansare, musik, ljud, ljus och allt möjligt! :D


Kram


Kommentarer
Postat av: ELISE

eran musikal var as bra! :D

2011-03-13 @ 19:18:19
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback