Min Kingslandväst

Jag är som många andra väldigt kläd-och prylgalen. Jag älskar att shoppa och kan aldrig får för mycket av något. Men jag har såklart några speciella saker som ligger mig extra varmt om hjärtat. Där i ligger bland annat min kära Kingslandväst. Jag fick den i julklapp förra året av mina föräldrar och den har använts flitigt sedan dess. 

För det första måste jag säga att den är grymt snygg. Funktionaliteten är såklart också viktig - kommer dit alldeles strax, men för mig är utseendet också en rätt stor del. Den är stilren och har ett av, enligt mig, KL snyggaste loggor (eftersom de har så många olika). Den är väldigt bra då man har fria armar och kan röra sig utan motstånd, vilket är toppen både vid ridning och mockning. Dessutom är det så bra för nästan alla sorters väder, kanske inte kalla uteritter på vintern eller varma sommardagar, men perfekt för höst och vår. Funkar bra för mig på vintern i ridhus också.

Den enda nackdelen med min väst är att jag köpte en storlek för stor. Jag tror att jag har strl XS eller S. Jag hoppar ju alltid med ridväst under och trodde inte att den skulle få plats i en mindre, men där hade jag fel. Så nu är jag lite kluven om jag ska sälja min kära dunväst och köpa en ny, i en annan modell eftersom min inte tillverkas längre. Har ni något speciellt plagg som ni gillar lite extra?

Jag i västen


Den jag funderar på att köpa




Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Fin blogg! :)

allt bra med dig idag?

2011-03-17 @ 13:54:00
URL: http://vickybysweden.blogg.se/
Postat av: Tilda

Grymt snygg väst den sista! Har tänkt o köpa en sån med harhört att materialet är så pluffsigt..

2011-03-18 @ 08:21:00
URL: http://teamjump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback