GRATTIS FREDDI

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Freddis födelsedag!!

Skulle kunna skriva tusentals ord varför just den här tjej är så bäst och förtjänar hela världen! Men i stället lägger jag faktiskt upp mitt hyllningstal som jag skrev i kursen Svenska C, som jag läste upp för klassen.

"

Det finns en person i min närhet som jag skulle vilja hylla, och det är min bästa vän Fredrika Källström. Du, Freddi är en person som jag beundrar så enormt mycket. Inte bara att du är snäll och omtänksam mot alla, utan du bryr dig om alla och vill alla väl. Du är en oerhört stark person som jag verkligen ser upp till.

Jag har känt dig i sju år nu och jag tror nästan vi klickade direkt. Egentligen är vi inte särskilt lika, men på något sätt går vi ihop. Många gånger är vi varandras motsatser, men likt två magneter kan två olika sidor dras till varandra. Vi kompletterar varandra. Det finns många saker vi tycker olika om, men trots det tycker vi alltid lika om det viktigaste.

Vi träffas näst intill varje dag, men vi har aldrig tråkigt tillsammans. Varje gång har vi lika mycket att prata om, lika mycket att göra och lika mycket att skratta åt.

Du finns alltid där genom vått och torrt. Du lyssnar på det jag har att säga, oavsett om det är bra eller dåligt. Roligt eller tråkigt. Intressant eller ointressant.

När jag är med dig, Freddi, kan jag vara mig själv och jag vet att du aldrig skulle döma mig.

Jag tror att vänskap är viktigare än något annat i livet och jag är lycklig nog som har dig, Freddi, vid min sida."



















Vad som än händer finns jag alltid där för dig! Grattis gumman på din 17-årsdag! ♥



Kommentarer
Postat av: alice l dressyrtjejer, två satsande tjejer inom dressyren

grattis! :)

2011-03-25 @ 08:17:27
URL: http://dressyrtjejer.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Hej Fredrika och Isabelle!

Var gärna med när jag lottar ut månadens ekipage!

http://emblems.blogg.se/hast/2011/march/manadens-ekipage-april.html

2011-03-25 @ 09:04:37
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Moa

Fint skrivet! :)

2011-03-25 @ 10:27:47
Postat av: Anonym

Nu höll jag på o börja grina. Ni e så söta. Saknar stallet o alla härliga människor <3

2011-03-25 @ 11:06:01
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Men gud så fint skrivet Issa! :')



Man blir ju nästan tårögd, hihi!

Eran vänskap är ju typ som handen i handsken, gitarren med strängarna. Som Freddi & Issa helt enkelt!

2011-03-25 @ 15:56:09
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback