Fälttävlan

Något som jag börjar bli sugen på nu när våren kommer är att träna terräng. Jag testade på det några gånger med min förra ponny Jenny och tyckte det var riktigt kul. Jag startade till och med en lokal förenklad fälttävlanstävling, där bara terrängmomentet ingick. Dock är jag lite osäker på om jag vågar göra det med Artie, tycker faktiskt det är lite småläskigt att hoppa fasta hinder...

Men vi har några små terränghinder i en av hagarna i stallet, så får väl hoppa dem om de inte ruttnat ihop allt för mycket under vintern ;) Annars har vi en stor terrängbana 40 min härifrån, det är där jag tidigare tränat.

Har ni testat på fälttävlan/terräng?

Träning 2007




Tävling 2007 (faktiskt min och Jennys allra första tävling tillsammans)




Träning 2009










Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder :D



Sv: Tack din header är också snygg :D

2011-03-24 @ 12:27:14
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback