Dagens fråga

Tänkte faktiskt fråga något som jag verkligen undrar över hur ni gör, så svara gärna.

Det är så olika på tävling, vissa kommer helt sminkade och andra tävlar all natural. Vissa tar lite grann för att dölja att man sovit lite lite kanske, medan andra ser ut att ha varit i Turkiet i två veckor och bara solat fejjan typ. 

Tror att det är mycket en fråga om vad man har för sminkstil i vanliga fall. Jag sminkar mig alltid i skolan, men använder bara en lätt puderfoundation, böjer ögonfransarna och sätter på mascara. Vid nåt enstaka tillfälle lite eyeliner också, men det är inte så ofta. 

När jag tävlar så gillar jag dock att kunna gnugga mig i ögonen, och framförallt sova den där extra kvarten på morgonen såklart! Dock så är det ju inte alltid jag fastnar så bra på bild, hehe.

Nuturella och glada båda två ;D



Sminkar du dig när du ska tävla?



Free surveys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback