Cocotroll

Ni vet min förra ponny Jenny? För några år sedan fick hon ett stoföl vid namn Cocotroll, e: Power Boy. När Coco var 3-4 år hjälpte jag till att rida in och utbilda henne lite. Jag hade även henne på foder under en sommar då hon skulle säljas. Tyvärr var jag lite för stor för henne, men det är en riktigt trevlig ponny. Jag vet att hon såldes ett superbra hem och har även sett att hon har varit ute och tävlat lite. Riktigt kul eftersom jag verkligen gillade henne!

Första gångerna jag skulle hänga på henne sommaren 2008




November 2008


2009




skutt


När jag fick hem Coco till Morjanå våren 2009


Mor & dotter




Jenny till vänster, Coco i mitten


Visst har hon riktigt härlig färg? :D




Kommentarer
Postat av: ELISE

gu så fin! :D

2011-03-26 @ 10:13:17
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Sjuukt fin :D

2011-03-26 @ 14:57:06
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback