Sunshine 2001-2011 ♥

Fick igår natt veta att en älskad vän ska få somna in.

Även om det är två år sedan jag sålde mitt solsken så känns trillade det en och annan tår ner för kinden. Ni vet, när man blundar och ser bilder flimra förbi på näthinnan. Minnen man glömt, som kommer fram när man inser vad man håller på att förlora. Bilder från vår tid tillsammans. Tiden med Sulan är för alltid en del av mitt liv, en del av mig. Utan honom hade jag inte varit den jag är idag.

Ni kan läsa hela min historia och se massa bilder från min tid tillsammans med Sulan HÄR







There you go, somewhere I can't bring you back ♥




Kommentarer
Postat av: Julia

Vila i frid sötnos.. <3

2011-06-18 @ 10:49:56
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Usch då, måste säga att den historien var riktigt fin! :')



Vila i frid, Sulan <3

2011-06-18 @ 11:39:53
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: JoffaJan

sulanbulan <3

2011-06-18 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback